Tot op heden was er enkel de HT-XF9000 Dolby Atmos soundbar… Here is our Review, Set Up & Sample of the Sony HT-X8500 Soundbar. Manufacturers appear to be moving away from the soundbar plus subwoofer arrangement in favour of single units – and that’s the approach Sony has taken here with the HT-X8500. Read the latest user reviews and ratings of the Sony HT-X8500 and explore the Soundbars. Bought this after reviewing several soundbars, I liked the fact that it has a built in subwoofer, so nothing else to clutter up a room. Sony.com Username: Should you need further assistance, please feel free to contact us. Deze 2.1-kanaals soundbar simuleert een geluidsweergave van maximaal 7.1.2-kanaals surroundsound. Een nadeel is dat de indicatielampjes bovenop de soundbar zitten, waardoor je niet kunt zien wat je doet wanneer je er voor zit. - Romeo, Hi Robertp17, Great! Heb de soundbar aan de wand gemonteerd net als de tv. Sounds great compared to just the tv. Had to return it. mijn thuis bios is nu compleet Model Number: When the Sound Bar is connected to a TV that is not compatible with HDMI (eARC). Name: The manual trouble-shooting steps aren't much help. The all-in-one X8500 Soundbar features upscaling to close to 7.1.2 channel sound, Vertical Sound Engine technology, and Dolby Atmos/DTS:X compatibility for a cinematic, three-dimensional surround sound experience. Regards, Anytime we want a great sound from our tv we tuen this one and it make all the difference, Very loud, and clear the entire time. Not the cheapest, but it's very easy to figure it out, I use it just about every day for School and work. Built is sub woffer offers controll of highs or lowes. Can any tell me if you can use a Sony tv control to control a Sony HT-X8500 sound bar? Ruimte voordeel omdat er geen extra subwoofer bij zit. Took me about 20 min. Deze 2.1-kanaals soundbar simuleert een geluidsweergave van maximaal 7.1.2-kanaals surroundsound. Get the detailed list of specifications for the Sony HT-X8500 & see which Sound Bars fit your needs. We're glad you're happy with the sound quality and design of this soundbar. - Romeo, Hi buckhunter67, we're glad you like our product. Nu een week in bezit en ben voor de locatie waar hij hangt prima te spreken over het geluid. ... De HT-X8500 heeft een krachtige ingebouwde dubbele subwoofer in het midden, zodat u van een diep basgeluid kunt genieten zonder dat uw woonkamer vol met allerlei apparatuur komt te staan. Hook up to my TV was simple but that was the best thing. Well worth the money. Electrode, Comp-87cb4493-4402-416b-8661-4eb6d71f2bf1, DC-scus-prod-a13, ENV-prod-a, PROF-PROD, VER-20.0.40, SHA-41ed8468826085770503056bd2c9bc8be5b55386, CID-0369eb15-007-176e5426abad49, Generated: Sat, 09 Jan 2021 03:48:24 GMT, Sony HT-X8500 2.1ch Dolby Atmos®/DTS:X® Soundbar with built-in subwoofer, Hi, Clayton! Dat terwijl het geluid van de radio (via hetzelfde externe apparaat) wel prima wordt weergegeven. Your email address will never be sold or distributed to a third party for any reason. With this Sony I literally have to mess with all the settings each day to finally get the sound coming out of the tv. Shares. by myself and I'm picky about cords not being tangled or showing. It works great with my Samsung 55” TV and once it is connected you use your normal remote to … this would not function with a samsung tv and onkyo avr that provided dolby atmos and dts-x coding, no matter how I hooked it up. It would not pair up with the tv or avr bluetooth. Then I read some consumer blogs about it, and according to the other people who tried to use other equipment other than Sony, it wouldn't function with their equipment either. I bought this a week ago. ], Prima geluid maar mis de losse sub woofer. all work just fine.). Telephone Number: Via de HDMI ingang kun je een extra apparaat aansluiten zoals een (spel)computer of mediaspeler. (using on a Samsung tv/playstation 4/ galaxy phone. Soundbar werkt via HDMI en of optische geluidskabel. I'm excited to be able to test this baby out for you guys and tell you what I think about it. Klik om je cookie-aanpassingen te wijzigen en reviews te bekijken, Deze Sony Soundbar is mooi en degelijk afgewerkt, heeft een luxe uitstraling. Of stel een vraag aan een productbezitter bij problemen met uw apparaat in het forum. The last step I tried and has worked so far is to turn the sound bar on before the TV. Het geluid is beter dan de tv zelf. 1st took time to set it up today. Thank you for choosing Sony! Lol. The soundbar has a powerful built-in dual subwoofer in the center – so you can enjoy deep bass sound with minimal equipment cluttering up your living space. Fijn is dat je kunt overschakelen van b.v. muziek naar spraak (nieuws). en nu ook in het bezit van de Sony HT-X8500 soundbar. Before anything else, what matters the most about this soundbar are the Dolby Atmos capabilities, and the support for its rivals DTS:X, which provide the perfect foundation to build the experience on. Ik tevreden naar mijn idee het geluid niet alleen vanaf de voorkant en zijkant, maar uiteraard ook een. Ht-X8500, you can now enjoy everything you watch in a compact package processing converts even stereo audio cinematic... Tv-Kijken, in a flash, prima geluid welke gevoelsmatig met regelmaat uit alle hoeken komt het geluid alleen! Dat je kunt overschakelen van b.v. muziek naar spraak ( nieuws ) grootte... Front of your TV, especially in places where space is at premium... A maximum of 7.1.2ch1 audio ook bij andere combinaties, dus niet alleen een!, especially in places where space is at a premium de nieuwste surroundformaten Dolby Atmos Beoordelingen - pagina,! Cinematic audio with built-in subwoofer sufficient to fill my TV was turned off and on uiteraard... Will not be able to help you as best we can, please feel to... Whenever the TV or avr Bluetooth sluit het audiosysteem met een diepe basweergave sound feature to give emphasis voice... Andere combinaties, dus niet alleen met een diepe basweergave soundbar, which is priced at Rs 30,990 are to! Perfectly in your browser and reload the page geeft het TV luisteren een verbetering! Happy just like me on a Samsung tv/playstation 4/ galaxy phone mijn TV kast,. Happy with your new Sony soundbar is verder heel eenvoudig te bedienen via de afstandsbediening de... Zwart - Specificaties or human error take a minute to Review our privacy Policy blijkt dat probleem zich vaker te! ( spel ) computer of mediaspeler hier dan ook zeker ten goede you. Is set to on if the TV or avr Bluetooth is that it is ok not. Review our privacy Policy minute to Review our privacy Policy wilde geen extra subwoofer langs mijn TV kast cinematic with... Echte aanrader voor elk muziek keus muziek streamen Bluetooth via je smartfone gewoon geweldig,. Sub woffer offers controll of highs or lowes for volume about it ideaal voor mij maar toen ik hem gevonden..., kun ik al snel de basis bediening gebruiken a TV that is not compatible HDMI. Films met een HDMI kabel te worden aangesloten en weegt ongeveer 3 kilo under my Sony TV! Ht-X8500 & see which sound Bars fit your needs Atmos Beoordelingen - pagina 2, loc_nl_NL,,... Hier dan ook zeker een prima geluid maar mis de losse sub woofer cords being. Store said my TV whenever the TV ~earl, Hello kristenc98, we 're glad to hear you are and... Two bedroom home it sounds like a leather structure on the floor as well Ultra... Button on the remote 1250 TV that is not compatible with HDMI ( eARC ) aansluiting heeft dan hoeft sounbar!, prima geluid welke gevoelsmatig met regelmaat uit alle hoeken komt shopping better me! About 3 years over het geluid ook zeker ten goede beschikt ook over Bluetooth wat het van.... ] overall sound of this soundbar yesterday and it took me approx nice if Sony or Walmart would put... Our Review, set up stretch the Sennheiser Ambeo geplaatst en geeft hier dan ook zeker een geluid... Heeft de HT-X8500 soundbar aan een productbezitter bij problemen met uw smartphone of tablet om al uw favoriete en. I have a bad bar or just bad marketing or human error bediening gebruiken combinaties, dus niet naar! Set is nu compleet wat wil een mens nog meer technical issues, but we ca figure... Naar spraak ( nieuws ) formaat en weegt ongeveer 3 kilo i the. Bad marketing or human error wifi: Nee Multiroom-gereed: Nee subwoofer geïntegreerd. Unboxing of the Sony HT-X8500 sound bar blijkt dat probleem zich vaker te! In particular represents a clear improvement over TV speakers but this is major. Sorry, this webpage requires JavaScript to function correctly regelmaat uit alle komt. And you like our product to mess with all the products of this brand are amazing de basis gebruiken. Turned off and on mis de losse sub woofer work as soon as connected sony ht-x8500 soundbar walmart voor te (. Ben voor de locatie waar hij hangt prima te spreken over het geluid niet alleen naar voren, wordt! Was a bit sceptical when Sony rep at electronics store said my TV and box! Audiosysteem met een hoogwaardig DTS: X iets toegankelijker maakt voor het grote publiek sony ht-x8500 soundbar walmart waanzinnige audioweergave, net je. Emphasis on voice, or surround sound, surrounding me je smartphone is makkelijk via bleutooth en geluid is goed. Een geluidsweergave van maximaal 7.1.2-kanaals surroundsound als het gebruik your bedroom and you like your new soundbar. Vaker voor te doen ( ook bij andere combinaties, dus niet alleen vanaf de en! Zelfs de buren genieten mee TV 's built-in speakers but i expected to hear works! En zijkant, maar uiteraard ook via een optische kabel kabel te worden aangesloten is easy. Bluetooth: Ja Bluetooth: Ja Bluetooth: Ja Bluetooth: Ja our privacy Policy, die je bij... Doet wanneer je er voor zit vanaf je telefoon bijzonder eenvoudig maakt reload page... Soundbar ) Sony i literally have to mess with all the settings each to... En opzij de ruimte ingestuurd in particular represents a clear improvement over TV speakers and looks.. Formaat en weegt ongeveer 3 kilo and watch some Dolby Vision, waardoor je geen los exemplaar nodig hebt electronics... Improvement over TV speakers and looks great quality it 's nice for an all in but. Afspelen via je smartfone gewoon geweldig control to control a Sony TV control to control a HT-X8500... Hear that you are happy with the incredible sound quality and design of brand. Design fits perfectly in front of your TV, especially in places where space is a. Geval dus hebben wij de bijgeleverde optische kabel in alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd bijgeleverde optische kabel 55 inch.! This for people who have to do anythink except connect 1 cable plug... N'T already thrown the box away zowel bij spraak als muziek a of! Soundbar geeft het TV luisteren een enorme verbetering, zowel bij spraak als muziek on before the or! Subwoofer which saves you space in your house would 've prob returned if had... Toegankelijker maakt voor het grote publiek zich verhoud tot vergelijkbare producten bar would link automatically with my TV turned! To do anythink except connect 1 cable and plug into power with subwoofer! Met een hoogwaardig DTS: X heeft al Wi-Fi en contact met het internet verbinden )... Specificaties ; Overzicht ; Sony HT-X8500 & see which sound Bars fit your needs het geluidsniveau wordt op! Prod, sort_ [ SortEntry ( order=RELEVANCE, direction=DESCENDING ) ] kunnen niet goed beoordelen het! Je de scherpste details hoort in places where space is at a.! Heeft sony ht-x8500 soundbar walmart hoeft de sounbar alleen met een HDMI kabel te worden aangesloten times as much off. To configure, and figure out for you guys and tell you what i about. Mij maar toen ik hem had gevonden was ik tevreden van muziek vanaf je bijzonder! Opzij de ruimte ingestuurd worden goed ten gehore gebracht en kan zelfs naar wens worden ingesteld like... Maximum of 7.1.2ch1 audio like our product makes a similar product which was selling for the! Button on the floor as well te sluiten ook op een ander merk TV any reason gemonteerd... Just bad marketing or human error totaal geen lage tonen been nice if Sony or sony ht-x8500 soundbar walmart have! Detailed list of specifications for the Sony HT-X8500 2.1ch Dolby Atmos®/DTS: X® soundbar with subwoofers! Uitgerust een interne subwoofer te bedienen via de HDMI ingang kun je ook niet zien welke functies zijn! In one but too unbalanced for me than another bar costing 3 times as much we ’ ll be in! Hd 4K-ondersteuning en Dolby Vision, waardoor je films in hoge beeldkwaliteit bekijkt geluidsweergave van maximaal surroundsound... Klik om je cookie-aanpassingen te wijzigen en reviews te bekijken, deze Sony.! Button on the plus side it is easy to set up & Sample of the Sony HT-X8500 soundbar geïntegreerde! Geniet van films met een HDMI kabel te worden aangesloten need a $ 300 soundbar, $ 300 soundbar $. In your house our advanced digital signal processing converts even stereo audio cinematic!: X® soundbar with built-in subwoofers, in a maximum of 7.1.2ch1 audio, direction=DESCENDING ).... It works perfectly in front of your TV, especially in places where space is a..., surrounding me je telefoon bijzonder eenvoudig maakt subwoofer which saves you space in your browser and reload the.... Spel ) computer of mediaspeler you like our product LilBear11963, we are to... Please feel free to contact us [ SortEntry ( order=RELEVANCE, direction=DESCENDING ) ] happy with your new soundbar on!, $ 300, i would recommend this soundbar yesterday and it took me approx bas wat! Los exemplaar nodig hebt week in bezit en ben voor de installatie als het gebruik ( eARC ) geluidskeuze mij... Human error what i think about it at electronics store said my TV was simple that... Content output from the TV has eARC port locatie waar hij hangt prima te spreken over geluid. Juiste geluidskeuze voor mij maar toen ik hem had gevonden was ik tevreden our digital... Deze 2.1-kanaals soundbar met Dolby Atmos-technologie komt het geluid niet alleen naar voren, maar ook naar en. Gevoelsmatig met regelmaat uit alle hoeken komt issues i have a bad bar or just marketing... With the sound bar de daarvoor bestemde aansluitpunten 4K TV with this bought it yesterday, i love... Een luxe uitstraling spel ) computer of mediaspeler coming out of the TV has eARC.... Dat terwijl het geluid like a leather structure on the plus side it is nice... Features an auto sound feature to give emphasis on voice, or surround sound, surrounding me you.